it's friday 2day!

ååååh fett skönt med fredag, är så glad :D va inte i skolan idag heller så har haft en lång dag redan. sanna sov här så vi gick upp tidigt på morgonen och gick ut och la oss på min baksida och solade fett! fan va skönt :) jag älskar solen! vi låg där ett tag sen gick vi in och färgade mitt hår, så nu är det bra igen. lite rött men det gör inget :p igår va jag och sanna i stan hela dagen och shoppade massa nya fina kläder, linnen och tshirtar mm :D kläder är allt! så ikväll ska vi va skitfina ;) sanna har nyss gått hem för hon ska på middag idag sen ska vi på fest i skarpnäck. jag ska snart in i en dusch sen ska jag möta min bror i farsta vid 5 och hämta en sak, sen hem och fixa sig till kvällen. hoppas det blir en lyckad kväll ,men det blir det alltid med sanna :D paaaaaaaaaaaaaaarteeey! vad händer ikväll för er andra då? :) nu ska jag gå till duschen, skriver nog imorgon igen. puss på er!

haha, avtryck av min laddare från igår när jag hade haft foten på den:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0