jamaican me crazy

shuusan :) nu var det ett tag sen jag skrev känns det som.. har varit lite upptagen :p i förrgår sov jag hemma hos annika, det va jätte mysigt. vi chillade bara och kollade på tv sen somnade vi rätt tidigt tror jag och vi kom upp i tid på morgonen fast vi började halv 9 :) det va skönt att anni va i skolan för hon har inte varit där på ett tag. vi chillade hela dan i skolan, det va sol ute och vi gick och köpte ben and jerry's glass och satte oss i solen. jag köpte den nya smaken jamaican me crazy, skitgod! pröva den ;) första lektionen fick vi reda på vad vi hade kvar att göra i bf kurserna och jag hade endel kvar så ska va hemma idag och plugga som fan, har prov och allting :/ menmen.. igårkväll var jag med sanna, vi va på en fest i solna men ush va alla va äckliga där.. vi drack lite där sen drog vi vidare, några kompisar kom och hämta oss med bil och då åkte vi alla till mälarhöjden till nått ställe där vi festade loss! fyfan va kul det var :p fett bra musik och allt, vi dansade fett mkt och alla där va jätte snälla så det blev lyckat :) vi var kvar där till typ 5 på morgonen och då fick vi leta efter tuben och när vi hitta den åkte vi och åt på donken i slussen sen åkte vi hem till sanna och sov, ouf va trött jag va då! men fett rolig kväll asså :) sanna och jag har alltid kul tillsammans <3 imorse vakna jag upp med huvudvärk men det är lite bättre nu efter vi har ätit och så. har precis duschat och nu måste jag plugga! skriver senare tror jag :) juste glömde säga att vi träffades ken ring igår också. vi stannade på ett ställe med bilen och helt plötsligt kommer ken ring och jag får panik och försöker få upp dörren och sanna håller i mig, ddet va kaos :p tillslut kom jag ut och då hälsade vi på varann sen stog vi och snackade lite. han kände dom som vi va med det va därför. men det va lite kul :p

love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0