långtråkig lördag

oouuuf vilken seg och tråkig dag. skulle plugga men så blev det ju inte, pallade inte som vanligt :( fett besviken påå mig själv. istället skulle jag på bio med anni sen skulle hos sova här men så blev det inte heller så jag mötte vivvi i stan så gick vi en promenad, det va mysigt :) det va fett länge sen vi träffades också.. OMG! när vi gick mot slussen tuben såg jag en affish och gissa vad som stod där?! METHOD MAN OCH REDMAN SKA KOMMA TILL SVERIGE! 5 juni på göta källare :D lätt jag ska dit! redman is mah man u know! ojojoj :p haha men  nu ska jag chillade lite framför tvn och så för ska nämligen jobba imorgon, "kul".. är fett trött också :/ får sova snart.. godnatt sötnosar

pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0