rainy day

SHIET VAD DET REGNAR! kom precis in, blev helt blöt asså :p men nu är det fett skönt att va inne i värmen, men deprimeranade med regn ändå.. jaja, igår va jag med rhick, vi kollade ba på tv och drack läsk. fett chill sådär :) har inte ätit nått idag så ska äta nu snart sen ska jag duscha. imorgon jobbar jag så ska bara ta det lugnt ikväll, kanske ska träffa min älskling sandra, som jag saknar så mkt! :) sen måste jag plugga lite också till ett prov jag har kvar att göra.. men det går snabbt. vad ska ni andra göra? jag rekommenderar att gå på bio eller nått nu när det regnar, fett mysigt :) eller va hemma med sin pojkvän/flickvän och kolla på film.. åh (a) finns inget bättre. jag har bestämt mig att löpa ett par lila converse för pengarna som blev kvar från frissan eftersom jag inte har färgat håret, ska göra det själv. dom där skorna har jag velat ha länge, jag är kär i dom fan! så ska köpa dom nångång i veckan :) men nu ska jag ner och gama!
CYAA! <3



Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

dom lila var asläckra ju!

2009-05-29 @ 15:01:56
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: martina

ah jag vet, jag älskar dom!

2009-05-29 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0