roligaste fredagen

shusan :) hehe jag och sanna vakna typ för en timme sen, det blev en sen kväll igår. vi va på fest i skarpnäck och det va fett kul. i början va sanna på lite dåligt humör, men det gick över sen och då blir det skit kul. vi dansade och skrattade och pratade med alla där. allla va skit trevliga och roliga så det va bra. i slutet av kvällen, eller på natten rättare sagt så badade vi bubbelpool, fyfan va kul det var. jag och sanna kunde inte vänta så vi gick i när vattnet höll på att fyllas på och killen som bodde där tryckte på massa knappar så vattnet spruta på oss, haha! sen kom det i några fler så badade vi ett tag och hade skit kul. sen gick vi upp och drog hem typ direkt, fast först gick vi till donken i sköndal och åt några waste-hamburgare och några toast :) efter det gick vi hém till mig och decka direkt, men då va klockan liksom 7 på morgonen :p knas asså, men riktig rolig kväll. den glömmer jag aldrig :) idag har vi ätit köttfärssås och spagetti och pratat om allt roligt som hände igår. haha en gång var det en kille som börja dansa med sanna ben och hennes strump fastna på hans axel och han märkte inte det och vi dog av garv! ikväll vet jag inte vad som händer, det får vi se. byebye, PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0