shu tisdag

hellu :)
igår sov jag över hos rhick, vi chillade bara, åt frukt och kolla på film. gick upp kl halv 8 imorse, trodde aldrig jag skulle komma upp.. men jag va tvungen för vi hade matte nationella kl 9 och det gick åt helvete! suger verkligen på matte. efter provet hade vi flera timmars rast så då gick vi och åt sen gick jag och några till datasalen och gjorde klart arbete om pensionärer och jag hann klart :D sista lektionen gjorde jag inte för hade inget att göra sen slutade jag vid 2 för jag glömde idrottskläder så jag åkte direkt till jobbet och pratade om hur jag ska jobba och så framöver. kom nyss hem, ska äta nått sen måste jag plugga iför ett prov imorgon. fan vad jag pluggar nu för tiden, plugghäst varning fan :p hahaha! är ledig på torsdag och fredag så tänkte ta nån av dom dagarna och gå och klippa och färga mitt hår ;) bra va? längtar!!

sdlgfhjdfigs fihacvuxcvmxv9fua+sd
PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0