ska färga håret

hej allihoppa :) hur har eran helg varit?
min helg har varit rolig, har varit med sanna från fredags tils idag. igår chillade vi bara hos mig mig, gick och köpte en fet godispåse sen kollade vi på filmen Soul plane och myste. vi somnade typ vid 12 igår och vaknade imorse vid 11, då gick vi ut på min baksida och la oss i solen och solade ett tag, fett skönt det va! lite brun blev man iaf :p sen har vi bara tagit det lugnt, kollat på tv och så. sanna gick hem för ett tag sen och jag kom nyss ut från duschen. ska städa mitt rum snart sen får vi se vad jag hittar på. har typ studiedag imorgon så tänkte gå till frissan och klippa mig och färga håret. sen ska jag ju på utbildning på mitt nya jobb ;) hoppas det går bra, är lite nervös faktiskt. donken here i come!
har inte bestämt än hur jag ska klippa håret men vet iaf vilken färg jag ska ha.

såhär tänkte jag färga imorgon:


sen ska jag göra slingor och tillslut ska det se ut såhär:


vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där är typ blont jag tror inte du kommer passa i det du passar bättre i brunt :)

2009-05-10 @ 18:27:50
Postat av: martina

dåra?

jo jag vet, men vill ha ljusare till sommaren är fint när man blir brun.

ska inte göra det för blont liksom. bara slingor.

2009-05-10 @ 18:34:14
Postat av: Anonym

d kmr nog passa dig babe :)

2009-05-11 @ 10:02:22
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

tack älskling :)

2009-05-11 @ 12:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0