studiedag

hejsan, idag har jag studiedag och det är fett skönt!
igårkväll åkte jag och sov i vällingby hos en kompis och åkte därifrån vid 10 imorse för jag skulle till frissan och kollade om han hade tid att fixa mig hår, men när jag kommer fram står det att det är stängt på måndagar :( grovt jobbigt! menmen, får gå tid på fredag typ för är upptagen hela veckan. nu är jag hemma iaf och har precis duschat och ätit frukost. måste fixa mig och sen åka till mitt jobb ha utbildning, jag hoppas verkligen det går bra :p man får inte ha några piercingar eller örhängen, lite smink och uppsatt hår.. man ba: FINT! aja.. vet inte riktigt hur länge utbildning är men får se vad jag hittar på efter, åker antagligen hem och chillination. vad ska ni göra? :)

(Om jag inte svara när ni ringer eller smsar så är det för att jag är på utbildning, svara när jag har tid!)



Kommentarer
Postat av: mia

ååh vill åxå ha jobb :( .. vilken donken har du fått jobb på :)?

2009-05-11 @ 18:43:29
Postat av: martina

jag förstår det :/ men lämna ut cv:n!

i skanstull :)

2009-05-11 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0