summer day

gud va fint och skönt väder det har varit idag och det är det fortfarande :) i love it! igår åkte jag och sanna moppe ett tag, vi åkte förbi vivo och köpte smultronsläsk och jordgubbar sen åkte vi ner till hökis-badet och satt där en stund, skit mysigt. sen åkte hem till mig och gick och la oss typ vid 2. vi gick upp typ 12 idag och då gick jag och duscha sen när sanna duschade så la jag mig ute i solen en stund, så jävla skönt! när vi hade fixat oss klart så åkte vi till farsta först och köpte en sallad och dricka och åt det, sen åkte vi till ringen och köpte lite saker, parfym och så, sen mötte vi kane och åkte in till stan och där har vi varit hela dan. vi gick en promenad från slussen till kungsan och ouf va varmt det va, så vi hämta vatten på donken och kane åt sen satt vi ett tag i kungsan och njöt av solen. efter ett tag drog vi vidare och satt vid en bänk ovanför plattan och solade lite sen åkte vi hem. det har varit en fett skön dag med sanna och kane, lyckat! ikväll vet jag inte vad som händer, kanske träffar nån men ska ju till skolan imorgon, ush, har inte varit där på typ 1 vecka :/
jaja, puss & kram

Parfymen vi köpte idag, Christina aguilera:


Jag, sanna & kane idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0