trött

jag är helt trött så jag orkar inte skriva så mkt idag :/ måste vila.. och äta! började halv 9 idag med matte nationella och det gick åt helvete! efter det hade vi en lång rast och lunch rast och då gick jag, ousman, qellie, therese och stephanie till trekanten för dom skulle till sin nya skola sen gick vi tillbaka efter ett tag och åt. på uppdrags lektionen jobbade vi med det nya uppdraget som handlar om pensinärer och hur dom lever.. skit tråkigt.. vi slutade typ kvart i 2 och egentligen sluta vi 4, så det va ju skönt för jag är så trött.. var för att jag kom hem sent igår efter donken :/ somnade direkt asså! ska på min sista utbildningsdag på jobbet idag vid 5, orkar verkligen inte men jag måste. sen ska jag hem och plugga eller nått.

ha en bra kväll! kramis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0