thinkin about you

daaamp, asså jag har varit så rastlös hela dan :p har inte kunnat sitta still eller konsentrera mig.
försov mig imorse igen som vanligt och vi skulle ha nationella på morgonen så jag flög upp och gick och påväg till skolan säger qellie att vi börjar kl 9 ist för halv, fatta va irri? menmen, kom iaf i tid och nationella gick helt okej :) vi hade en lång håltimme så då sa satt, jag, qellie, therese och stephie ute och chillade sen va vi inne och kollade på när alla spelade pingis, haha fyfan va kul det va när alla blev lacka så fort dom misslyckades :p haha och dom spelade med böcker och träbitar också, sjuka asså! sista lektionen va matte och där pallade jag inte göra nått sen gick vi och efter en stund åkte jag med sandra hem och nu håller jag på att dö av hunger så ska äta middag sen ska lilla anni sova här för vi ska nånstans med klassen imorgonbitti, kolla på flyktingspel eller nått sånt var det :p så det ska bli mys.
vad ska ni göra ikväll då? :D
ska äta nu sååå byebye! <3

-"Jag har inte bara fjärilar i magen, utan fladdermöss". :$


Haha missy fick dampanfall och rev mig nyss. fint va?:


Dagens outfit:



Mitt fina nagellack som jag har på bilden är köpt på kicks, färgen heter 72 NICE. så fin! KÖP DEN ;D


Kommentarer
Postat av: Sara

VART HAR DU KÖPT SHORTSEN?? SKIT FINA :)

2009-05-07 @ 19:46:55
Postat av: mia

skit kattiga shorts, vart köpte du dom :D?

2009-05-07 @ 20:27:32
Postat av: martina

Har köpt dom på JC :)

tack, jag älskar dom asså!

2009-05-07 @ 20:48:41
Postat av: sara

vare längesen du köpte dom eller var det nyss? :D

2009-05-07 @ 21:25:44
Postat av: martina

nja det va inte så länge sen, tror dom finns kvar :)

2009-05-07 @ 22:20:23
Postat av: lisa

saknar dig babe <3

2009-05-08 @ 13:31:06
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0