:)

shuuuuuuuuuuu, kom precis hem från huvudsta, jag och qellie va där igår hemma hos ramin och chillade med alla dom. det va fett kul :) vi satt i köket, rökte vattenpipa och drack lite. sen senare satt vi alla i en säng och kollade på en skräckfilm, så jävla kul! alla höll på att kissa på sig :p speciellt ramin! sen sov vi, jag och qellie sov i samma säng och dom andra vet jag inte. vi va fett trötta men det va feeeettt varmt. vi vaknade flera gånger på morgonen men gick upp vid halv 12. nu är jag hemma, ska äta och duscha nu sen ska jag träffa rhick lite senare.  haha påväg till ramin satt en jätte konsigt tant på tuben mittemot oss. hon lyssna på musik i hörlurar och blundade hela tiden. hur visste hon vart hon skulle av? :p vi tror hon va synsk eller nått.. och hennes jacka ägde allt, helt knallgrön :p och igår bestämde vi att jag får måla om mitt rum, till lila :D min älsklings färg! ska måla snart och sen göra om lite i mitt rum, köpa lite nytt och så och nått som jag har längtat efter så länge är en saccosäck, asså jag älskar såna, så jävla mysiga :) aja, skriver sen kanske puss <3



den skumma tanten:

Kommentarer
Postat av: P

Purple is royalty=D, Fiiinasttee färgen;)...

Hhaha har sätt den där tanten förut, tung e hon:)

fin blogg förresten:)

2009-05-21 @ 16:23:49
Postat av: martina

hehe yessir :D håller med, jag älskar lila!

haha visst? skit skön ju :p

tack så mkt :)

2009-05-22 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0