what can i do?

heej bloggen!
världens längsta dag idag asså, började halv 11 och av nån konstig anledning var jag framme 10 i 9. helt sjukt :p menmen, första lektionen arbetade vi med rapporten om pensionärer och jag har kommit igång iaf. på matten fick vi arbeta på eget ansvar så typ alla gick och åt sen chillade vi bara i skolan tills vi började vid 3 typ, då hade vi musik och vi övade inför avslutning, det gick fett bra men alla hade typ damp och va trötta :p vi slutade vid 5 och då åkte jag hem direkt. har nyss ätit mat, väntar på att anni ska komma hit sen ska vi hem till henne lite senare så ska jag sova hos henne, då får jag träffa hennes småsyskon angeliki och veronika :D så söta! men det var en ganska skön dag idag, va fett flippad, gick runt överallt och prata med alla, kuligt :D ikväll ska jag ba chilla med anni och imorgon är det skola som vanligt och efter skolan kanske jag går och klipper mig om han har tid, sen på kvällen blir det väll fest eller nått ;)

pöööööööööööööööööössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0