whatever u like

igår va det en riktig kaoos kväll tillsammans med sanna, men vi hade ändå fett kul som alltid :D först va vi hos mig och åt middag med min family sen fixade vi oss i några timmar och sen gick vi ut i spöregnet.. fyfan va ful man kände sig sen :p vi åkte till medis donken för att träffa några som jobbar där som vi känner, bruno och tanvir. vi snackade typ med alla där och alla ba strirra på oss, fatta ingenting! vi stannade där ett tag och chillade med bruno och hans kompisar, åt lite och så och tro mig sanna gick på toa minst 10 gånger. och vi fick mat där o då va sanna inte hungrig så jag la ner en bigmac i väskan som sanna senare värmde i mikron hemma hos art. asså aaaaaaaaaaallla kollade på oss, men inte så konstigt, vi hade klätt upp oss fett snygg med högklackat och allt, ouf ,D vi träffade alla möjliga personer.. det va kul :p men roligast va ändå när vi väntade på tuben i frihemsplan. vi satte på fett hög musik och några svennekillar börja snacka med oss och en av dom ville att vi skulle sätta på T.I och när vi gjorde det ställde han sig upp och börja dansa, haha och han kunde verkligen inte dansa. vi doog av garv och jag va tvungen att filma! fett skön snubbe :p vi tjaffsa med ganska många igår också, men det va ba kul. ni vet äckliga killar som bara håller på och inte visar nån respekt. när tuben kom åkte vi till huvudsta och gick hem till arthur för dom va där och chillade med vattenpipa och lite dricka. alltid lika roligt att va med dom :) vi tog massa bilder också som jag lägger upp lite senare, fett sköna! alla sov kvar där och det blev fett trångt men det funka. vi vaknade vid 11 imorse och gick till toan direkt sen drack vi lite vatten och gick. och det va INTE skönt att gå med högklackat då.. fyfan va jag led! men tillslut kom vi fram till mig och nu är vi här. vi ska snart äta och duscha och så :) får se vad som händer ikväll, kanske festa eller ba kolla på film eller bio. ska iaf va med sanna :)

-"If you got a big, let me search it". haha skönaste!

pussipuss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0