wtf!

hellu fuckers! allt bra?
jag är skit seeeeeeeg idag faktiskt! va barnvakt igår några timmar sen åkte jag hem till sanna, vi chillade bara sen sov jag där. vi skulle inta gå upp sent idag, men vi kom upp vid 12. knas :p snart ska vi mötas och åka in till stan. måste köpa massa saker, skor, kläder och sånt. är desperat :p och så ska jag köpa hårfärg (brunt), för mitt hår blev helt fult! men det ska vi inte prata om, gråter blod asså.. så jag ska bli brunett igen :) för det passar jag bäst i. sanna fixade ju sitt hår igår och blev en vacker brunett ;) wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! men nu ska jag fixa mig klart sen möta sanna. skriver senare :) PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig babe

2009-05-29 @ 10:08:50
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

saknar dig också älskling

2009-05-29 @ 13:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0