yessir

hejhej :) har inte skrivit på ett tag nu, har haft fullt upp med saker hit och dit. men nu ska jag skriva igen vad som har hänt dom sista dagarna.
igår va det skola som vanligt, kom försent, menmen.. vi håller på med massa hälsoprojekt i klassen nu som vi elever har gjort i olika grupper och igår skulle vi gå runt halva trekanten sjön till bron och sen tillbaka och svara på frågor om hälsan och idag gick vi runt hela sjön och tog typ 30, 40 min och samtidigt fick ingen röka eller snusa, men det gör ju inte jag så jag slapp lida ;) det va härligt, men jobbigt för det regna och va kallt ute. efter vi hade gått rundan igår åkte jag och annika till stan och kollade runt lite sen gick vi till mitt nya jobb (donken) och där fick jag prova kläder och skriva på jobbkontakt osv, det gick bra men fick veta att jag måste jobba hela sommaren så kommer inte utomlands nått :( får 1 vecka ledigt. men då ska jag spara pengar och sen resa långt på hösten :) efter det åkte vi tillbaks till skolan för vi skulle välkommna dom nya ettorna, men det kom typ va 5 stycker så det va fett tråkigt. men vi fick iaf tacos :) hihi! sen åkte vi hem. idag gjorde vi inget spec förutom hälsoprojektet då sen hade vi idrott men det pallade jag inte så nu är jag hemma och ska städa mitt rum det ser förjävligt ut :p skulle egentligen träffa annika men hon är fett seg. vi får se vad som händer senare :) vad gör ni andra?
cyaa later! pöss

chill i tanto:


BF1 Didaktus välkomnar dom nya ettorna:



nya bilder på mig:





Kommentarer
Postat av: Anonym

ska också jobba hela sommaren :( fett segt men cash cash cash :D:D

2009-05-05 @ 16:55:04
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

bra då är jag inte ensam om det :p

hehe ah precis!

<3

2009-05-05 @ 17:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0