2012

Är så aaaaaaaavis på min mamma och låsas pappa som ska gå på bio på lördag och se  den nya filmen 2012! jag vill verkligen se den och just nu får jag inte ha linser i mina ögon så det går inte så bra. men ska se den så fort jag kan! den verkar FETT bra :D men kommer nog bli helt rädd efter och tro att världen kommer gå under om 2 år..

Idag har jag och mamma varit i hötorget på City akuten och kollat mina ögon eftersom jag har haft lite problem med dom. det visade sig att jag har en infektion som jag ska bota med antibiotika-droppar i några dar. sen ska det bli bra :D fick bedövnings-droppar när hon skulle kolla och pilla i mina ögon, kändes fett konstigt :p ska iaf skaffa glasögon i veckan, men tar typ 2 veckor innan jag får dom. har ju hittat ett par jag vill ha :D så snygga!

När vi va klara på akuten gick vi och åt på donken, vi skulle egentligen ätit buffé på åhlens men det såg inge gott ut. Mätta och belåtna åkte vi hem. det var en trevlig dag med mami :) ska fixa lite i mitt rum nu för det ligger kläder överallt, sen ska jag bestämma vad jag ska beställa från H&M katalogen och så. blev ju endel om man säger så (a) kollade i H&M Home winter katalogen också och hittade massa fina påslakan och sånt som jag kanske ska beställa också. vi får se :) trevlig kväll <3

Filmen 2012, biopremiär på fredag:


Min lilla, tråkiga shopping idag:


Ramlösa med mangosmak
2-pack svarta fingervantar från H&M, 39 kr
Tamponger från H&M, 39 kr
Blue active halstabletter
Antibiotika ögondroppar
Ett packet näsdukar


Jag med min lilla knopp på huvudet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0