barn är underbara!

Hellu :) har haft en underbar dag på min låsas pappas jobb, dagis :D det är så söööta barn där, men vill ba ta hem dom! träffade några som jag inte träffade förra gången, dom va skit gulliga och ena killen ba skratta hela tiden, värsta glädjespridaren :) pussade och kramade dom när jag skulle gå, ville inte lämna dom :p nu är jag hemma, är helt trött för somnade på barnens vila och sov ett tag.. funderar på vad jag ska göra ikväll. blev typ lite ändrade planer.. (killar asså). tjejer ni vet vad det betyder ;) menmen, ska väl äta snart iaf. skönt med helg :) och nästa vecka skaffar jag glasögon, läääängtar! fast ska bara ha dom ibland. jaja vänner, nu ska jag gnaga lite på mina ost riskakor. ha en jätte rolig kväll! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde skriva dina inlägg i stycken, det är bara jobbigt att läsa så som du skriver nu

2009-11-06 @ 19:24:32
Postat av: RUMPCHOCK!!!

ååå, älskar också barn!:D

KRAMAR!

2009-11-07 @ 17:45:58
URL: http://rumpchock.blogg.se/
Postat av: martina

tack för tipset!

2009-11-09 @ 17:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0