bästa utekvällen igår!

ÄNTLIGEN funkar mitt internet igen :D ibland stängs det av och funkar inte, fett irri. men nu är jag tillbaka efter en riktigt kul kväll igår :D

åkte till astrid vid halv 6 och hemma hos henne fixade vi oss skit snygga, tog massa kort och förkröka lite! när vi va klara mötte vi ramou i linde och åkte vidare till fridhemsplan där vi mötte några killkompisar som vi förkröka med på nivå, (billigt och bra). vi va taggade allihop och hade jätte trevligt :)

lite senare åkte vi till skanstull och gick till K2 där dembow va igårkväll. när vi kom dit va vi typ dom ända där, det va typ 2 andra tjejer där och en av dom kände jag sen lääänge sen. kul o se henne :) men vi tog dansgolvet direkt och shakade loss! efter ett tag kom det fler och fler och några man kände stötte man på, skit kul :D vi ägde såklart dansgolvet och det blev en heeelt lyckad och rolig kväll med mina vänner! det ska vi göra om snart. sen när det typ va fullt där inne blev det varmt och vi fick gå ut hela tiden o ta luft och dricka vatten.

och vid 1 tiden blev vi så hungriga så jag, astrid och ramou drog såklart till donken i skanstull (där lilla jag har jobbat). dom kände igen mig så fick lite rabatt (a) alla åt som gamar asså, tro mig. typ värsta menyerna och 100 cheddar dippar. haha ååååh va gott det va :D fyllemat är bäst! sen gick vi mot tuben och alla klagade på att dom hade ont i fötterna, va trötta osv.. haha men det va bara bevis på en bra kväll! ramou åkte hem o jag följde med astrid hem och somnade typ direkt.

skulle egentligen upp vid 7 imorse och va hundvakt åt lilla zimba men mawe orkade inte upp så jag fick sova längre. astrid skulle på bio med sina bröder så jag åkte hem och dusha och åt en god middag, purjolök och potatis soppa med hembakat bröd. muums! nu har jag legat o kollat på 3 matprogram i rad, tycker det är så kul (a) mat är livet! kollade på plastikkirurgerna förut också, fett intressant! o imorgon börjar jag skolan igen efter 2 veckor.. fyfan! menmen här får ni lite bilder från igår, fler kommer sen och bilderna på zimba kommer också. hoppas ni har haft en härligt helg :) hörs imorgon! godnatt och massa pussar

Innan utgång:






Min, astrid och ramous resa in mot stan:




Förkrök på nivå:





Påväg till k2:




På k2:







Fyllemat på donken:



Kommentarer
Postat av: erika

KATTEEN MARTINA haha :D <3<3

2009-11-24 @ 16:31:03
Postat av: martina

taack sötnos :D <3333

2009-11-24 @ 17:30:26
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt det verkade vara :)

2009-11-24 @ 19:20:25
Postat av: martina

det va grymt kul :)

2009-11-24 @ 21:25:54
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0