Bliiind

Sitter och äter riskakor med ostsmak och kollar ut på det "fina" vädret. fyfan, det har regnat och snöat hela natten och dan, när ska det sluta? :( pallar inte med det där ruskiga vädret, så fort man går ut blir man blöt och äcklig.. när jag vaknade såg jag snö ute, blev helt chockad :p väckte mawe och sa det, han ba: är det sant!? haha! igår när jag va hos synoptikern så kom vi fram till att jag har typ nån infektion på vänstra ögat så får inte ha linser på några dar så jag är mer eller mindre blind.. skitkul! men hittade iaf ett par skitfina glasögonbågar igår, som jag ska köpa :D ska tillbaka dit efter helgen och fixa med linser och beställa glasögon. har inte velat ha det förut för såg ut som ett mattesnille, men dom här passade jag i faktiskt ;) lite sexigt sådär med glasögon och rött läppstift.. menmen, efter vi hade varit där så gick jag och mamma och åt thaimat, kyckling med jordnötssmörssås och ris, jättegott men lite för sött. när vi hade ätit gick vi och kollade lite, köpte ett kort till pappa eftersom det är farsdag på söndag, sen kollade vi på kläder och jag köpte ett par sköna tofflor som man har på sig inne, sen tänkte jag köpa en rosa mjukis dress, men blev inte så.. när vi va klara åkte jag hem till min älskling och sov där inatt. gick upp vid halv 11 imorse, fixade mig och åt frukost sen åkte jag hela vägen till liljeholmen. men det gick bra, började ändå vid 1 så :) i skolan hade vi halvklass och vi fick göra teater och rollspel hela dan, fett kul :p när vi sluta åkte jag hem i regnet och va helt blöt när jag kom hem. åt en goood middag, lax och potatis :D muuums! nu kollar jag bara på tv och chillar. ska plugga lite ikväll också.. men kära läsare, nu orkar jag inte skriva mer. pussar
Fin mössa jag prövade igår, haha:


Lyxig choklad min låsaspappa fick från jobbet:


Middagen jag åt idag:


Tofflorna jag köpte igår:


Inne tofflor från Din sko, 249 kr

Kortet jag köpte igår till pappa:


Farsdags kort från Bokia, 29 kr
Det står -"Pappa, några är rika, några är berömda, men du är lycklig..
Du har mig! Grattis pappa!"

Kommentarer
Postat av: lisa

aa jag vet den e galet skön! "partna dem" heter den :D <3

2009-11-05 @ 19:13:21
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: martina

thaanks :D <3

2009-11-05 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0