don't worry, be happy

HEMMA IGEN! har varit barnvakt ikväll åt 2 barn i skogskyrkogården, det gick bra men blir alltid så trött efter.. innan var jag ju med sandra hos mig, vi hade lika kul som vanligt sen kom hennes kompis och körde runt oss lite i hans bil och lyssnade på sköön musik och fick upp humöret lite :D no time for tears biaatch! ah och sen va jag barnvakt till kl 8. "pengar rullar in som det ska"! ;D yeayea, nu håller jag på att lyssna på musik bara och mår bra. imorgon kanske jag följer med min låsas pappa till hans jobb, vi får se. längtar till helgen iaf :D parteey with my girls! <3
la in lite nya låtar på blogg-ipoden, lyssna :D hoppas ni gillar det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0