Favorit serie?

Jag är en stoooor serie-tittare! så fort jag sätter på tvn letar jag efter en bra serie att kolla på. jag tycker det är underhållande och intressant och kolla på. däääärför vill jag nu höra vilka/vilken serie ni tycker bäst om!?  :D

Här är dom flesta, bästa seriserna:
Scrubs
Simpsons
Andra avenyn
Spin city
Alla älskar Raymond
2 1/2 män
Grey's anatomy
Christine
Vänner
So you think you can dance
Seinfeld
My name is Earl
Frasier
South Park
Made
My super sweet 16
America's Next Top Model
Sex and the City
Mad TV
Plastikkirurgerna


Kommentarer
Postat av: lisa

haha oooh du skulle inte frågat babe, jag kollar också på asmååånga alltså :P men här är dom bästa,



desperate housewifes

khole and khortney take miami

daddys girls

one tree hill

americas next top model

taking the stage

christine

vänner

2 ½ men

cuts

my super sweet 16

kendra



säkert glömt flera haha <3

2009-11-11 @ 18:34:48
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: erika

desperate housewifes

christine

daddys girls

sex and the city

andra avenyn

simpsons



haha thats dope :D <3

2009-11-13 @ 14:04:03
Postat av: martina

hehe yeea baby :D tack för svaret! <3

2009-11-13 @ 15:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0