Första skoldan, blää

Hellu.. är helt slut efter första skoldagen. vi började påengång med att börja plugga inför ett prov nästa vecka, sen resten av dan hade vi vanliga lektion, vi pratade om våran praktik osv.. trodde vi skulle ta det lugnt i början, men nee.. menmen, det gick väl bra. vi fick iaf slúta typ 2 timmar tidigare så det va ju skönt :D alla va helt glada för att aik fick sm-guld igår, förutom tilde och emma dåra, bajare :p när vi sluta åkte jag direkt hem och åt en toast och lite yogurt sen har jag ba chillat. ska möta sandra sen och få pengar av henne som hon är skyldig mig, sen ska jag ba chilla hemma. tänkte gå till råsunda och fira med aik, men pallar verkligen inte. mitt huvud dödar mig :( imorgon är det en ny skoldag, önska mig lycka till! peace <3

P.s det var ett tag sen jag la in Dagens låt, men nu ska jag skärpa mig!

Det första man såg på metro tidningen:


Alla är glada över att va tillbaka i skolan:



Jag:


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken åhléns köpte du tröjan på? riktigt fin =)

2009-11-04 @ 09:12:52
Postat av: martina

åhlens i skanstull :) tack så mycket

2009-11-04 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0