Fucking stalker

Wazuuup?
Har varit en vanlig, tråkig skoldag idag. men blir helt rastlös i den där fucking skolan. Vi fick redovisa lite saker sen kolla på film sista lektionen. Vi har bara haft allmänt lite och göra idag, så jag ringde min baby och pratade med honom ett tag. men som tur fick vi sluta tidigare idag också :) åkte direkt hem och ät min favvo mat, köttfärssås och spagetti :D nu ska jag ba chilla, för är såååå trött. och imorgon ska jag inte till skolan, fett skönt! ska iaf till optikern sen fixa lite saker med mamma. hahahah kan inte sluta tänka på en grej som är så jäävla sjukt! vi fick höra att någon i våran skola hade kletat bajs över hela väggarna inne på en toalett :O asså är inte det helt stört? inget liv asså! fyfan va äckligt :p aja.. nu hade jag inget mer o säga förutom att jag är så jävla trött på att en viss person härmar mig blogg hela tiden. skrev om det förut för länge sen också och det har inte slutat än.. den personen gör allt som jag gör, köper allt som jag köper osv. asså vem gör så? u need help woman! stop copy me, cause u cant be me!
så jäääävla patetisk! men jaja. not my problem, bara fett irri :p här får ni lite bilder från idag:

Tilde, Qellie och Therese tar rökpaus


Jag med min stora luva:


Tilde tar Qellie bakifrån på toan, sassy:


Halva min outfit:


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken copy-caat:O...

2009-11-03 @ 21:30:18
Postat av: erika

orka va copy cat, that's some messed up shit right derrr! men jealousy best compliment you can get sis:)

har inte hört från dig på ett tag:O

aja hoppas du mår bra iaf!



love ya

2009-11-04 @ 05:24:15
Postat av: martina

skoja inte :O all the time.. hon vill va mig (a)

sry erika att jag inte hört av mig! ska bli bättre på det, det måste du också :)



love you <3

2009-11-05 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0