Home, sweet home

Nu är jag tillbaka hemma :) har haft en jätte mysig och kul dag med älsklingen astrid. vi möttes och åkte till farsta där jag köpte klänningen, ni ska snart få se den :) sen satte vi oss på ett fik, astrid drack te och jag kaffelatte (som vanligt). sen höll astrid på o kissa på sig så vi fick springa runt och fråga om växel tills vi fick en 5:a. haha ni skulle sett, utanför en toalett stod det 2 fyllon som bankade på toadörren och ba -"kom ut nu, vi har väntat skit länge nu, det här är en allmän toa, kom ut så ska jag slå ihjäl dig"! så vi gick därifrån :p vi har skrattat fett mycket åt allting, behövde verkligen det nu när jag har det så jobbigt med massa saker.. menmen.. life goes on! snart ska jag äta lite korv och spagetti sen typ ba ta det lugnt. hoppas ni haft en trevlig dag :) här kommer min dag i bilder:

Klänningen jag köpte:


Svart sidenklänning från H&M, 249 kr


Jag och astrid på fiket:


Våran andra fika, donuts på donken:


Kommentarer
Postat av: pam

de ska jag! :)



2009-11-17 @ 17:02:01
URL: http://pamelav.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: Jo men visst! :)

Bara du kan ta dig till Mjölby/Linköping området?

Ja, du kan adda min msn: [email protected] :)

2009-11-17 @ 17:26:15
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: a

"astrid på o kissa på sig så vi fick springa runt och blabla.." HAHA ALLTSÅ DIN LILLA TÖNT <3

2009-11-17 @ 17:29:24
URL: http://hardustor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0