hundvakt idag

Kl är 10 och jag är redan uppe, otroligt :p blev väckt av massa sms.. vad ska man göra? (a) är man känd bloggare, så är man. haha! ne men, jag sov faktiskt gansla bra inatt, somnade tidigare än dom andra dagarna iaf. och min katt sov definitivt bra, i mitt klädskåp :p haha hon är för söt asså! nu ska jag äta frukost sen duscha o fixa mig. sen ska jag möta astrid och då ska vi möta mawe för jag ska ta hand om hans hundvalp idag, zimba :) (jag gör det bara för hundvälpens skull)! ska bli mysigt, vi ska va hemma hos astrid. fast hon ska bort sen på kvällen så då ska jag stanna där några timmar själv med plutten sen ska jag lämna honom senare på kvällen. jag längtar :D den är så söt! menmen, jag bloggar nog lite mer från astrids data sen. ha det bäst :D <3

Tog lite knas-bilder när jag vaknade:



Kommentarer
Postat av: Pauline Maria

vadå knasbilder? fett söt ju :)

2009-11-21 @ 00:19:18
URL: http://paulinemarria.devote.se
Postat av: martina

haha tack sötnos :)

2009-11-21 @ 12:02:39
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0