Jag <3 Zimba

Hej bloggen! allt bra med er? :)
igår kunde jag inte skriva för mitt internet funkade inte. ni vet hur det krånglar ibland.. men nu är jag här :D igår börjde jag skolan efter 2 veckor som jag va sjuk, va inte kul asså. men ändå kul o träffa alla :) när jag slutade var jag kvar i skolan ett tag med några för att sträcka ut på tiden lite, sen åkte jag med tilde och emma till stan och vid halv 5 mötte jag mawe och zimba. mawe hade glömt hundmat hemma så vi fick åka till mig och lämna zimba. tur att vi hade hundmat hemma sen sist :) jag och mawe åkte tillbaka till stan och kollade i lite affärer och pratade. lite senare åkte jag snabbt hem till min bebis och mawe åkte hem. zimba sov hos oss och vi hade jätte kul o mysigt :D synd bara att jag inte fick sova på hela natten, men ett tag sov han o då sov han i min famn. så söööööööt! kom iaf upp imorse och iväg till skolan. har gått bra idag, men segt som vanligt. hela lektionerna satt vi och ritade på alla människor i tidningar och läste roliga artiklar.. knas :p skönt att vi är lediga imorgon :) nu ligger zimba och sover i min säng. ska lämna honom till mawe vid 7 och sen ska jag hem o plugga.. lääängtar redan till jullovet! gör inte ni?
pusspuss på er




Kommentarer
Postat av: Be

Så söt hund!

2009-11-24 @ 21:51:15
URL: http://onelittleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0