Jag och anni

Hej! sitter nu hos anni och ska skriva om vad vi har gjort igår och idag. igårkväll va vi i sergel och kollade på 2012. den va skiiiit bra och häftig! ni som inte har sett den borde se den! annika tyckte också den va bra med hon va så trött så hon somnade i slutet av filmen haha :p fick berätta slutet för henne efter. när vi va påväg hem frös vi och va trötta så vi åkte direkt hem till mig o sov. imorse vaknade vi halv 4 :o och jag fattar verkligen inte hur, vi somnade typ vid 2! menmen, när vi vaknade fixade vi oss och drog hem till anni :) när vi kom hit lekte jag med hennes små syskon som är sååå söta! sen åt vi jätte god middag opch blev hur mätt som helst, då passade det bra o ligga i lilla angelikas säng o kollade på mumindalen :) myys! sen har jag suttit o kollat på när anni har gjort en rapport om artisten syster sol som sjunger reggae. skitbra faktiskt :) nu ska vi ba chilla och sen sova. imorgon ska vi till stan o kolla på kläder o sånt :) ska bli najs! heela helgen med anni, kan det bli bättre? love u babe <3

vad har ni sötnosar gjort i helgen då? :D TELL ME!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0