kärring!!

Hellu! igår var jag ju och fika med astrid och elin, vi hade skit mysigt och kul :D det blev massa tjejsnack om allt och ingenting och vi skratta fett mycket! lyckad kväll :) sen åkte jag med astrid hem och sov där. vi låg och pratade typ 2 timmar och lekte med hennes hund mario som anföll mig när jag låg undet täcket, så jävla söt :p vi vaknade vid 1 idag och då gick vi upp och åt frukost sen kollade jag på tv med mario medans astrid fixade sig, hon skulle till globen med sin lillebror. när dom åkte dit, åkte jag hem, i regnet.. jag och mawe skulle egentligen haft en romantisk middag hos mig idag, men kärringen här hemma förstörde det. är så jävla sur! vet inte vad jag ska göra nu, åka till mawe kanske, men det är så fucking långt.. aja vi får se. vad ska ni göra ikväll då? :) pusspuss

Cocosboll och kaffelatte:


Mario och jag framför tvn:

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Myysigt=) Ha en fin dag! Snygg bakgrund=)

2009-11-16 @ 13:48:12
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0