Måndag

Hej alla läsare :) kunde inte skriva igår för mitt internet funkade inte, sry! sov hos min baby i lördags, vi gjorde god middag, kycklingfilé, ris och currysås och till efterrätt chokladpudding. mums! sen chillade vi bara och kollade på tv. dagen efter sov vi fett länge, typ till kl 3. jag åkte hem vid 6 tiden och kom hem till en god pizza. kollade på filmen "Heartbreak Hotel", den är så jävla skön :) efter jag had kollat på den va jag trött så jag chillade bara i sängen. kom tyvärr inte upp till skolan idag, men ska dit imorgon. back 2 real life. idag har jag varit i farsta, lämnade tillbaka lite grejer och köpte ett par jeans ist. behövde verkligen det! sen hittade jag en klänning som jag ska köpa imorgon. när jag kom hem åt jag pyttipanna nu kollar jag på "Made". ha en mysigt måndagkväll

Jeansen jag köpte:


Jeans från Gina tricot, 299 kr

Me today:



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin jacka:)

2009-11-16 @ 22:01:57
URL: http://briie.devote.se
Postat av: martina

tack :)

2009-11-16 @ 22:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0