Så ***** sjuuuuuuuuuk!

Hejhopp! sitter och kollar i h&m katalogen, finns massa av fina kläder jag vill ha! kanske ska beställa hmm..

har inte skriver på några dar eftersom jag har varit hos min älskling i södertälje hela helgen plus att jag är sjuk så har inte orkat sätta mig vid en data. har varit lite förkyld ett långt tag men det höll på att gå bort och så över en natt blev jag skit sjuk :O fick ont i hela kroppen, rethosta, snuvig allt! SVININFLUENSAN!!?? hoppas inte.. men ska kolla upp det så snabbt som möjligt. har varit hemma från skolan idag och kommer nog va det några dar till.

iaf, i helgen har jag varit med min baby, mycketmycket har hänt.. men vi har ändå haft det helt okej. vi löser allt tillslut! i lördags va vi och kolla på hans hundvalp som han får hem om typ 1 vecka, såå sööt :D längtar verkligen! och idag var vi i stan och åt kinabuffé och sen kollade vi runt lite. vi hade fett kul :D skrattade åt allt. you make me happy <3 nu ska jag bara ta det lugnt, kanske äta lite sen ba chilla framför tvn, kanske ta ett varmt bad medans jag håller tummarna för min älsklings fotbollslag som har match mot ett gambiansklag idag :) heeeejaheja! vill se dig göra din vinnardans mawe :D hahahah! cyaa

Är det så här man ser ut när man har svininfluensan?! DAAMN!
DÅ MÅSTE JAG TA VACCINET SNABBT ASSÅ!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman dom gör inget om du är frisk normalt, asså om du typ inte har astma eller nåt sånt där. Eller om du blir riktigt sjuk. Läs mitt inlägg om min natt, den var hemsk och jag åkte till SÖS och där fick jag bara veta att jag skulle klara mig vilken influensa det än var. Och när jag ringde vårdguiden så sa kärringen : ta en alvedon, drick te och gå och lägg dig !



SÅ dom är inte mkt till hjälp om man säger så :)

2009-11-09 @ 18:05:18
URL: http://yanii3.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo jag vet men läkaren jag träffade sa att det skrivs för mycket om det och alla som har fått problem av svininfluensan har varit sjuk sen tidigare. Han sa även att visst influensan är farlig men inte så som folk har den uppfattningen av utan det är mest om det blir komplikationer under sjukdomen. Asså om du nu har svininfluensan och samtidigt har lunginflation då kna det vara riktigt farligt.



Men men krya på dig :)

2009-11-09 @ 18:38:06
URL: http://yanii3.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nä det har jag inte. Men då jag är jätte sjuk just nu så var jag ju på SÖS tidigt tidigt imorse och dom tog prover och allt. Läkaren sa att det antingen är vanliga influensan eller svininfluensan, men eftersom jag är så sjuk så tror jag att det är nya influensan. Men han skickade hem mig och sa att jag kommer bli bra inom några dagar, eller iaf sluta smitta. Man smittar i ungefär 10 dagar.



Nej jag har inte tagit vaccinet och tror inte jag kommer ta det heller. Iaf det "bara" är det här som händer. Men vi får se om jag blir bättre nu eller sämre :) Ber till Gud att det bara ska bli bättre. Nej nu börjar febern höjas rejält så ska ta och stänga av datan. Läste din blogg och tänkte bara ge dig lite tips så du slipper vara helt nojigt i onödan liksom :)

2009-11-09 @ 19:03:07
URL: http://yanii3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0