Skolstart imorgon :/

Sitter och pluggar nu som fan för att jag ska lämna in saker imorgon när bajs skolan börjar, praktikuppgifterna osv.. pallar verkligen inte med skolan :/ men vad ska man göra? igår var det som sagt halloween och jag gjorde inget spec, va hemma o kollade på skräckfilm och åt godis sen va jag fett rädd resten av kvällen. helt plötsligt öppnas en garderobsdörr och jag satte på lampan på mobilen och lyste in där och gissa vem som satt där, min katt!! hon är sjuk asså, skrämde livet ur mig :p menmen, imorse kom min älskling hit efter sin träning. han va här ett tag sen åkte han vidare för att kolla på den viktiga fotbollsmatchen.. är fett stressad för vet inte när vi börjar imorgon, så om nån i min klass läster det här så skriv när vi börjar! nu måste jag plugga vidare, byyyyyyyye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0