Torsdag till fredag

Torsdag - Jag sov ju hos mawe då och glömde ställa klockan så kom inte upp till skolan så va kvar hos honom. först låg vi o gosa med zimba ett tag sen gick vi upp och gjorde goda toast till frukost. sen gick vi ut med zimba ett tag och sen chillade vi en stund tills vi börja laga mat, korvgryta med ris :) jätte gott! förutom att vi la ner 3 olika korvar och det va bara en av dom som va god. menmen. gick hem typ vid halv 8 o va hemma 9. anni skulle egentligen sova hos mig men det blev inte så :/ tråkigt! saknar dig gumman <3 men jag chillade hemma, åt varma mackor o kollade på tv. sen sov jag.. tills...

Fredag - Godmorgon! hade fett ont i magen när jag vakna så kom inte iväg till skolan. jag har blivit en liten skolkare. men allt runt omkring mig stör min koncentration. men måste sköta mig nu! ska snart äta frukost med mami sen ta en dusch. ikväll får vi se vad som händer, kanske ska på bio med anni eller ut med ramou och några. vad ska ni göra ikväll? :D puss


Kommentarer
Postat av: erika

jag ska snart hoppa in i duschen, fixa mig och göra mig redo inför ikväll.. hemma fest hos en kompis haha, sucks to be 15.



ha så kul ikväll, u deserve it :*

2009-11-27 @ 15:56:26
Postat av: martina

naajs gumman :D haha förstår, men hemma fest är chill också!



tack du med :D <3

2009-11-27 @ 16:12:04
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0