Trött, trött, trött

Ja ni, söta läsare.. jag sov inte så bra inatt heller. gick upp kl 7 för jag skulle möta min pappa och brorsa kl 8 i gubbängen och ta vaccinet på svininfluensan, men tydligen var det nästa torsdag så jag fick gå hem o sova igen och då vaknade jag nu.. herregud :p är så jävla rastlös nu när jag har varit hemma. har ni nått tips på nått underhållande man kan göra när man är hemma bara? :) nu ska jag iaf duscha och sen äta lite. får se vad dagen ger. ska möta min kompis ramou senare och få min batteriladdare till min digitalkamera, måste ha den på lördag ;) nog om mig, hoppas allt är bra med er. love

När jag kom upp idag, hade min mami lagt det här på mitt skrivbord:


Godisjuveler och 500 kr, taaack mami :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0