Action!

Hellu :) har precis haft samtal med min mamma och pappa om massa olika saker, tex att jag inte sköter min praktik, går typ aldrig dit för det känns som att det inte spelar nån roll, för ingen där bryr dig. bara jobbigt o gå upp på morgonen :/ men imorgon ska jag dit o skälla på dom!! sen prata vi om massa andra saker, familjeproblem o så, men också om att jag snart ska börja övningköra med pappa o ta körkort :D ska bli fett kul, vill verkligen ha körkort sen ska jag köpa värsta bilen ;) en silvrig eller lila sportbil får det bli! nu ska jag färghåret mer mörkbrunt sen pluggish massamassamassa! har bara tagit det lugnt i några dar nu med min älskade mawe :) han har sovit hos mig o vi har kollat på massa film, bakat kladdkaka och säkert gått upp några kilon (a) men dom ska fan bort nu, ska börja äta mer nyttigt och börja träna eller dansa, som jag har sagt ett tag nu men ska göra det nu :) nu ska jag lyfta mitt feta arsle och färga håret, kanske skriver senare igen! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0