Another day in my life

ALÅÅ! :)
Har precis gått med sandra en bit på vägen hem, för det är lite läskig väg där jag bor :p hon har varit här ett tag, noppade hennes ögonbryn jättefint och sen kollade vi på inlåst. så kul asså! men man blir helt tårögd när dom öppnar sig och säger vad dom känner. hoppas det går bra för dom killarna nu :) tidigare idag var jag på praktiken som vanligt, när dom skulle till skogen stannade jag kvar och gjorde lite uppgifter till skolan och sen gjorde jag en jättefin tecking till min älskade mawe som han ska få imorgon och få sätta upp på väggen ovanför sängen, haha :D visa bild på den imorgon för er! efter praktiken gick jag hem en snabbis och sen åkte jag till farsta och träffade sandra och annelie. först solade vi 20 min och blev lite bruna, eller röda :p och sen gick vi runt o kollade och jag köpte lite små saker som jag behövde. när vi va klara åt vi på donken för vi va fett hungriga sen åkte jag och sandra hem till mig och annelie hem till sig. har haft jätte mys med min sandra, har inte varit med henne på fett länge så det va på tiden :) kan också säga grattis till min älskade vän jasmin som fyller 18 år idag, GRATTTIIIIIS GUMMAN! :D har inte hunnit köpa nån present än, men ska göra det. nu ska jag dricka massa oboy för håller på att dö av törst och sen ska jag hoppa i säng och drömma om min sötnos mawe och våran framtid! <3 godnatt bloggis

Det jag köpt idag:


Hårnålar från H&M, 20 kr
Toffsar från H&M, 20 kr
Hårborttagningsmedel från Åhlens, 95 kr
Ansiktsmask från H&M, 20 kr
Halsduk från H&M, 80 kr

Photo's from today:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0