Bajs

Shusan ;)
Idag mår jag jätte illa, känns som jag är magsjuk eller nått skit :/ har varit så hel dan sen jag åt lunch på praktiken.. hoppas det går över snart! annars har det varit som vanligt på praktiken, vi har lekt och gjort sockermålningar som va fett coolt :D ska visa sen när dom är klara! i början av dan ledde jag gympan en stund för barnen, vi lekte tunnelkull och skepp, hav och land. det gick bra och barnen tyckte det va kul :) efter praktiken mötte jag mamma i skanstull o va hos optikern och där gick det bajs. sen åkte vi hem o åt lasange och nyss pratade jag med min älskling i telefonen, han ska spela fotbollsmatch nu med massa kompisar, hade jag velat se :p menmen får fråga hur det gick sen när han ringer igen. ikväll ska jag gå o lägga mig tidigt, är så jävla trött! pussar
Katternas katt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0