Barnkalas!

Shusan! igårkväll pallade jag inte sitta hemma så jag, qellie och hennes tjejkompis drog på en fest hos min bästa killkompis christian i hökarängen, nära och bra till mig :D det va en chill fest med trevliga personer. vi drack och snackade. det va lyckat men vid 12 åkte vi hem, qellie och hennes kompis tog en taxi så dom skjutsade hem mig först, fett snällt :) så jag slapp gå i det kalla vädret. när jag kom hem va jag förbannad och trött så jag stängde av mobilen och somnade direkt. säger bara en sak, fan vilka idioter det finns asså! mer säger jag inte :) imorse när jag vaknade klädde jag på mig varma kläder och drog till en park där jag skulle hjälpa till med ett barnkalas för min granne som fyller 4 år :) det va kul, fick ta hand om massa barn och hjälpa till o servera mat, tårta, dricka och sånt. fick smaka jag med o det va fett gott! fick med mig en kladdkaka hem och 2 liter coca cola :) lite pengar också, hihi.. följde med några barn när dom ville rida uppe vid stallet, vi fick vänta typ 1 timme men det gick bra ändå. sen gjorde jag fiskdamm också, dom blev fett glada när dom fiska upp en godispåse, så söta :p sen gick vi hem och nu är jag fett arg för min mobil har slutat funkar och har ingen aning om varför. den funka igår innan jag stängde av den och när jag satte på den idag så står det "ingen täckning", helt sjukt :( så ska gå in med den imorgon till onoff så får dom fixade den. fett synd! har liksom bara haft den typ 1 vecka.. menmen.. nån som är bra med mobiler som har nån aning om hur man själv kan fixa den? (a) nu ska jag duscha, puss och kram
Eftersom min mobil inte funkar just nu så kan jag inte lägga upp bilderna från festen igår, men lite bilder på mig får ni ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0