brownie!!

Heeellu :D haha är helt brun nu efter jag har tagit brun utan sol 2 gånger. pröva den asså :D blir skiiit fint! hoppas lovet har varit bra än så länge, för er som har lov!! jag har haft det bra. mest tagit det lugnt och varit med min baby. iförrgår sov mawe hos mig till igår och då var vi i stan och kollade runt och mötte min kompis som jag skulle få tillbaka min jack av, sen åkte vi hem till mawe och tillbaka till stan, sen hem till mig. vi åt mat sen chillade vi bara. va tvungen att sova tidigt för skulle upp tidigt idag och följa med min låsas pappa till hans jobb, ett dagis i älvsjö. det va huuuur kul som helst :D alla va jätte trevliga och jag kom in i det på en gång. först gick vi ut och då körde jag två små mulatt tjejer i vagnen sen var vi i skogen och lekte ett tag tills vi gick hem och åt lunch, soppa och bröd :) sen sov dom ett tag, sen lekte vi o dansa och hade jätte kul. kom nära alla barn jätte snabbt och ville aldrig gå därifrån. väldens gosigaste dagis! sa att jag kunde va vikarie där på lov o sånt, dom jaa jätte gärna! när jag skulle gå dom ba: kom tillbaka imorgon! gör en snabbutbildning och börja jobba här! fett söta :D aww, kommer sakna alla där :( men får hälsa på igen. så söta barn :) sen lyssnade vi på en reggae cd som en pappa hade gjort, han är ganska känd tydligen, gjort låtar med petter osv. skit bra va han! RAAASTAMAN! ;D menmen nu ska jag iväg till min baby i södertälje. ha en mysig kväll :) pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0