Brun utan sol

Shusan :) gjorde om lite på min blogg igår som ni kanske ser. tycks? :D
inatt sov jag bra tills jag vaknade upp av en mardröm. har sen jag var liten varit rädd för dockor och inatt drömde jag en skit läskig dröm som hade med dockor o göra och när jag vaknade upp flög jag upp och satte mig i sängen och samtidigt som jag precis vakna hörde jag ett barnskratt så blev skit rädd och kollade runt i hela rummet och tände lampan. kudne inte somna om fören typ en timme. fyfan :/ menmen, gick upp kl 11 imorse för jag och mamma skulle iväg. först va vi i zinkenstam och åt kina buffe, jättegott! sen åkte vi viadre till skanstull där vi fixade lite saker på banken och jag köpte en brun utan sol på apoteket, sen gick vi till synoptikern och sen hem. är helt trött nu asså, har tagit en berocca, som är en brus tablett så man får i sig alla kosttillskott, så hoppas jag blir piggare när jag tar dom. men nu ska jag in i en dusch och sen fixa kroppen med brun utan sol, får hoppas på det bästa :D jalla bye!

Mamma på kina restaurangen:


Endel av min mat:


Det jag köpte:


Brun utan sol från Apoteket, 89 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0