Bulledagen

Såg idag att dom stog o sålde bullar, men fattade inte varför, sen sa mamma att det är bulledagen. men tyvärr så gillar jag inte bullar, iaf inte kanelbullar så blir inget sånt för mig idag :p igår var jag som sagt ute och åt med familjen på samma restaurang som vi åt på på min födelsedag och vi hade jätte mysigt och trevlig :) åt buffe med massa gott sen efterrätt med frukt o glass. blev en lyckad kväll med familjen, sånt borde man göra oftare :) efter middagen åkte jag hem och packade väskan sen åkte jag tillbaka till stan o mötte mawe så åkte vi till hans pappa i södertälje och sov där. hans pappa är för skön asså :D imorse lagade jag värsta frukosten till mig o mawe, så vi åt sen gjorde vi oss iordning o åkte. jag mötte mamma i farsta för vi skulle köpa en mobil till mig, och det blev den kattiga Sony ericsson W995 och 8,1 megapixel kamera :D är överlycklig!! har hållt på o fixat med den, men är inte helt klar än, ska lägga in nr o så. när vi hade köpt mobilen gick vi och köpte hem en sallad till mig, pastasallad med kyckling och fetaost, bääästa! sen gick vi hem i regnet som jag är så trött på. när ska det sluta? menmen, här ska ni få massa roliga och fina bilder från mig, ha en bra kväll :D LOVE

Min nya mob:

Jag, igår:



På restaurangen med familjen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0