Damn vilken natt!

shuuuu! är helt bakis och trött efter igår.. jag och astrid drog ju till ramou i handen och festade där. det va några där som jag kände sen innan och dom andra lära vi känna under kvällen. skit trevliga och sköna folk asså :) vi hade fett kul, satt o drack, snackade, skrattade och dansade och tog massa roliga bilder :D hehe sen kom fyllot mawe som decka och hans 2 kompisar typ kl 3 på natten. när festen lugnade ner sig satt några o kollade på film, några åt, några drack forfarande och resten sov. har inte sovit mycket asså, bara några få timmar :p imorse gick vi upp och kollade på film sen åkte vi några tillsammans hem. när jag kom hem kollade jag bilderna från igår och åt. ska snart ta en dusch och sen typ vila lite. är helt död :/ ikväll ska jag träffa mawe, antingen hos mig eller hos han. vi får se :)
hoppas ni hade en rolig kväll yesterday ;) pöss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0