Deprimerad..

Heeej!
Jag har så mycket att tänka på just nu, det är så mycket jag vill göra och det gör mig deprimerad.. Men jag ska försöka ta tag i dom grejerna som är viktiga och som jag verkligen vill göra som tex: söka jobb, börja dans, börja äta nyttigt, sköta skolan och plugga mm. Jag ska klara det och jag ska börja nu! :) Just nu håller jag på att skriva upp dom kontaker jag ska lägga in på min nya msn, tänkte det skulle va skönt o byta nu efter alla år med samma namn, lägg in bar viktiga personer o så. när jag är klar ska jag ta en dusch och sen plugga lite, måste planera inför gympan jag ska ha imorgon med barnen på praktiken. sen ska jag sova! i helgen har jag varit i södertälje hos mawes pappa, men mawe såklart :p vi har bara tagit det lugnt, ätit god mat o haft lite gäster o så. vi har haft det mys som vanligt :) gav honom teckningen som jag berätta om förut, han tyckte den va fett söt :D sen tog jag med ett kort på han när han va lite, sååå sööööööt! ska visa sen. men nu måste jag fixa massa saker, goodnight! <3

Teckningen jag gav till min baby:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0