Fucked up dag

Kom igen ställ frågor nu på min frågestund på bloggen, passa på :)

Idag har det varit en jävligt fucked up dag.. för det första sov jag skit dåligt, jag vakna hela tiden plus att jag drömmde en mardöm. sen åkte jag, mamma och hennes kille till farsta och gick till onoff för att fixa min nya mobil som är sönder. först fick jag förklara och sen gick han iväg några gånger så vi fick stå o vänta, sen när vi lämna in kvittot så sa dom att det va fel kvitto och att försäkringen hade gått ut och då undar man ju hur fan en försäkrning kan gå ut efter 1 vecka, eftersom det va en vecka sen jag köpte mobilen? då höll jag på att flippa, den skulle dom byta mobil så jag skulle få en ny, då hade dom inte silver kvar, så skulle få en svart och när allt typ va löst så fick jag ingen ny mobil för jag hade inte kartongen.. och vem fan sparar en kartong? man tänker ju liksom att oj tänk om mobilen går sönder, då måste jag ha kvar kartongen, den ska man ju bara behöva om man vill lämna tillbaka mobilen. men nej så då gick inte det, så då fick jag lämna kvar mobilen på lagning i 3 veckor, kuuuul! men nu är iaf allt fixat, fick ett nytt (rätt) kvitto, för vi hade tydligen fått nån annans kvitto och betalat den personens mobil och blablabla.. allt va bara fucked up och jag lackade sönder på dom. helt borta asså :s så vi va kvar där typ en timme och sen gick allt ba åt helvete. men sen kom vi hem tillslut och då lagade jag "mawes korvgryta" som min mamma kallade det, eftersom det är han som lärt mig att laga det. och det va jätte gott tyckte vi alla :D är helt stolt! hoppas mawe också tycker det för snart ska han komma o smaka (a) sen ikväll ska vi ba chilla hos mig som små grisar, titta på film o äta kladdkaka och massa gott :) myyys! har tänt massa ljus och gjort det mysigt i mitt rum också tills min baby kommer. ett bra slut på kvällen hoppas jag att det blir iaf :) ha en bra kväll, peace!

Jag lagar mat:


Maten på bordet när det va klart:


En söt Missy:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0