Fullt upp

Gokväll :D
det blev ett sent inlägg idag, har haft fullt upp! när jag kom hem från praktiken skulle jag egentligen iväg med mawe och kolla på hundvalpar men det blev inte så så stannade hemma och så kopplade vi in min nya boxer till tv:n så nu har jag massa kanaler att kolla på :D har kollat på 2 filmer redan på tv 4 film. sen har jag lagt upp lite annonser om lite saker jag säljer, jackor o sånt. Nu är jag fett trött, ska upp tidigt imorgon för kan inte komma försent, ska hålla i samlingen sen ska vi ha disco på fritidset :D ska bli kul. ska ta massa bilder också :) nu ska jag fortsätta kolla på filmen och planera inför torsdag då jag och några tjejkompisar ska få gratis hudvårdsbehandling :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0