Hate to say goodbye..

Alåå :) hoppas allt är bra med er, jag är lite ledsen för idag var det sista dagen på praktiken och det va fett hemskt o säga hejdå till alla barnen :( har varit jätte kul med dom för dom är helt underbara! kommer verkligen sakna dom, men ska hälsa på dom ibland :) fick massa kramar, så söööta.. har haft en jätte rolig men läskig dag med dom idag, för vi firade lite halloween och då va alla utklädda och så hade vi spöklunch och då var det helt mörkt där inne, monster överallt, läskig musik och sånt äckligt :p några va jätte rädda så fick bära dom. men det va roligt och mys :) är glad för imorse fick jag sms om att min nya mob va klar på lagningen så jag åkte till farsta och hämtade den efter praktiken. efter det åkte jag hem o nu har jag duschat. är fett stressad för min älskling väntar på att jag ska komma hem till hans pappa i södertälje :p venne hur jag ska hinna! har fett mkt att göra.. menmen! skriver mer imorgon :D ha en bra kväll! pusspuss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0