Hos älsklingen

Hellu :) nu sitter jag hemma hos min älskling, ligger i hans säng med datorn. han är o möter två stycken som ska komma hit o hälsa på. sov här igår efter vi hade varit i stan o köpa skor till mig, lila converse :D fick dom av baby, är fett glad. TACK! vi gick o kolla runt lite på kläder o sånt också, då köpte jag 2 mössor och vantar, sätter in bild på det när jag kommer hem så ni får se. jätte mysiga :) när vi va klara i stan åkte vi till sollentuna o köpte mat och sen tog vi bussen hem hit. vi lagade mat, köttfärsås o spagetti sen åt vi, sen skulle vi iväg o kolla när hans kompis uppträde men det blev inte så för han som skulle köra oss hittade inte sin plånbok :( men vi chillade hemma, blev lite knas men det är inget jag behöver ta upp, det är ändå löst nu. det va så coolt igår när vi låg o kollade på film så va månen precis utanför vårat fönster. då sa mawe, det betyder att det kommer va vi föralltid :') fett söööööt! jag älskar dig baby <3 ikväll blir det nog bio, hoppas jag. BYEBYE


Grå mössa från Cubus, 79 kr
Gråa vantar från Cubus, 79 kr
Svart mössa från Cubus, 79 kr



Lila converse från NK, 700 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0