I CANT STOP!

Hihi nu har jag varit och shoppat igen :D gick först och solade i hökarängen. helt nya, fina solarium :O ganska dyrt men det va bra där. ska typ gå dit imorgon igen :) efter jag hade solat mötte jag madelene i skanstull och där köpte jag en tröja på åhlens sen åkte vi vidare till stan där vi gick runt lääääääänge och kollade. köpte lite kläder där också. I CANT STOP! det blev från 4 olika affärer (a) är nöjd och glad! men har inte allt jag behöver, det som fattas är brun utan sol, skor, mjukisar och en bob marley bok. om ni vet några bra ställen där man kan köpa dessa grejer så skriiiv :D jag och madde gick runt längelänge och kollade på kläder och skor sen så blev vi trötta och hungriga och pallade inte va kvar så jag åkte hem och hon åkte till sin kompis. när jag kom hem åt jag pyttipanna och nu sitter jag och tänker på min baby som jag redan saknar fett mycket :( har blivit beroende av han.. menmen, här får ni lite bilder från idag:

Det jag köpte idag:


Tunika från JC, 299 kr
Leopard tunika från Bik bok, 249 kr
Leopard tights från Gina tricot, 129 kr
Lila tröja från Åhlens, 249 kr


Madde med sina nya skor, haha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0