Im the nanny!

Nu är jag fett trött så orkar inte skriva så mycket :/ har varit barnvakt i 3 och en halv timme typ så är helt slut.. men är glad för har hittat en goose jacka jag vill köpa :D så vi får se om det blir den, hoppas! iaf, idag har jag varit på praktiken och lekt med alla barnen sen va jag hemma typ 5 min sen åkte jag o va barnvakt. saknar min älskling jättejätte mycket och vill ba ha honom här o pussa o kramas :( när jag gick ute och frös påväg hem så lyssnade jag på våran låt och då blev jag varm :$ jag älskar dig grovt mycket mawe, glöm aldrig det <3

Lite bilder från idag:



Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG VAAAARTIFRRÅN?

ASSO FRÅN EN BUTIK ELLER?

FÖR JAG HAR LETAT EFTER EN GOOSE JACKA MEN DE SÄLJS INTE NGNSTANS!

2009-10-15 @ 16:15:03
Postat av: martina

Från en kompis :)

2009-10-15 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0