Life is a bitch

Hellu :) allt bra med er?
Igår hade jag en jätte mysig kväll med min älskling. vi var på bio på sergel och såg The final destination 3D och den va jätte bra :D alla borde se den! asså den va så häftigt gjort så man hoppa till flera gånger när det kom saker emot en, fett grym! och filmen va dessutom bra så den får en 10:a! fast att jag och mawe va fett fula i 3D glasögonen är en annan sak :p men vi hade iaf mysigt och sen fick vi gå hem i regnet, fyfan va blöta vi va när vi kom hem till mig! vi gick o la oss nästan på en gång, för vi kom hem typ vid 1. fick nästan inte upp mawe imorse men tillslut gjorde jag det och då åkte han hem och jag till praktiken. idag har vi inte gjort nått speciellt, det vanliga bara. va med på ett möte idag och då bestämde vi att jag ska ha gympa för barnen på måndag, så ska göra lite olika leker som svansleken, tunnelkull, dans stopp, mm. ska bli kul :) gick hem efter mötet och åt hemlagade hamburgare och nu sitter jag och kollar på kläder i H&M katalogen, fast hittar typ ingenting.. ska ta en dusch snart, ska bli skönt. juste, det är fredag idag också :o vad ska man göra? hade tänkt gå ut, men vet inte asså.. vi får se vad jag hittar på :) peace and love




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom till Viper!

2009-10-09 @ 18:06:51
Postat av: martina

vem är det som frågar?

2009-10-09 @ 18:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0